Regulamin Usług Serwisowych
powered by
jest pusty
Koszyk jest pusty

Regulamin Usług Serwisowych

Słownik

Serwis - dział Novamed Sp.z o.o. z siedzibą przy ulicy Traktorowej 196, 91-218 Łódź.

Klient - każda osoba fizyczna lub prawna zgłaszająca sprzęt do naprawy.

Diagnoza - usługa serwisowa płatna polegająca na sprawdzeniu stanu sprzętu, przetestowaniu, oszacowaniu uszkodzeń, wyceny części zamiennych i kosztów naprawy w przypadku uszkodzenia sprzętu. Ekspertyza jest przygotowana przez serwis Novamed w formie pisemnej*.

Autoryzowany punkt przyjęć - punkt autoryzowany przez firmę Novamed, przyjmujący sprzęt od klienta celem odesłania do naprawy, diagnozy lub innej czynności usługowej będącej przedmiotem działalności Serwisu Novamed.

I. Postanowienia ogólne

 

  1. Postanowienia niniejszego regulaminu obowiązują pomiędzy Klientem a Serwisem, w zakresie usług serwisowych sprzętu znajdującego się w ofercie handlowej firmy Novamed Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.

  2. Przepisu regulaminu określają zakres i warunki korzystania z usług serwisowych przez Klienta

  3. Korzystając z usługi serwisowej, klient oświadcza, iż akceptuje w całości niniejszy regulamin.

  4. Zlecenie na usługę serwisową może być złożone przez Klienta bezpośrednio w autoryzowanym punkcie przyjęć, drogą pisemną, lub za pomocą strony internetowej www.novamed.pl.

  5. W celu prawidłowego przebiegu procesu serwisowania oraz zapewnienia bezproblemowego kontaktu pomiędzy Serwisem a Klientem, Klient zobowiązany jest określić jaki sposób kontaktowania się z Serwisem uznać za wiodący.

  6. Klient dostarczając uszkodzony sprzęt, a w szczególności dostarczając go przez osoby trzecie, zobowiązany jest zapewnić mu bezpieczne opakowanie. Za ewentualne uszkodzenia powstałe w czasie transportu sprzętu w wyniku braku bezpiecznego opakowania przez Kupującego towaru, Serwis nie ponosi odpowiedzialności.

  7. Dostarczony do Serwisu Produkt musi odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym (pozbawiony zabrudzeń), w przeciwnym wypadku czynności podjęte przez Serwis w celu usunięcia tego stanu rzeczy objęte będą dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem usług serwisowych.

  8. Czas trwania naprawy każdorazowo jest uzależniony od rodzaju uszkodzenia oraz dostępności części i podzespołów zamiennych niezbędnych do dokonania naprawy.

  9. Za sprzęt pozostający w serwisie pobierana jest opłata magazynowa w wysokości 3 zł netto dziennie w przypadku, gdy odbiór nastąpi po okresie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty poinformowania klienta o zakończonej naprawie lub o zwrocie sprzętu nienaprawionego na podany przez osobę zdającą numer telefonu, adres poczty E-mail lub w inny sposób wskazany przez klienta. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu serwisu, nie zwalnia klienta z opłaty magazynowej. W przypadku naliczenia opłaty magazynowej, odbiór sprzętu nastąpi po uregulowaniu tejże opłaty na rzecz Serwisu.

  10. Nieodebranie przez Klienta sprzętu dostarczonego do Serwisu w terminie 60 dni po zawiadomieniu go o zakończeniu naprawy jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia woli o wyzbyciu się sprzętu oraz uznaniem go za porzucony w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego: Właściciel może wyzbyć się własności rzeczy ruchomej przez to, że w tym zamiarze rzecz porzuci". Własność porzuconego sprzętu nabywa firma Novamed Sp. z o.o. przez jego objęcie w samoistne posiadanie.

II. Ochrona danych

  1. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez klientów strony internetowej www.novamed.pl w związku z zakupami jest Novamed Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Traktorowej 143.

  2. Złożenie zlecenia wymaga udostępnienia danych osobowych Klienta podanych w formularzu zlecenia. Złożenie zlecenia w zakresie usługi serwisowej oznacza, iż Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania usługi na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997r. Nr 133 poz 883 ze zm.)

  3. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.

III. Naprawy gwarancyjne

 

  1. Warunki napraw gwarancyjnych określają zapisy w Karcie Gwarancyjnej dołączonej do zakupionego sprzętu.

  2. Sprzęt dostarczony do Serwisu musi spełniać warunki zawarte w punkcie I-6 oraz I-7, w innym przypadku Serwis może odmówić usługi serwisowej, lub obciążyć Klienta kosztami zgodnie z cennikiem usług serwisowych.

  3. Sprzęt dostarczany do Serwisu jest na koszt Klienta, chyba, że umowa gwarancyjna przewiduje inne sposoby finansowania przesyłki. (door-to-door).

  4. Naprawy gwarancyjne - wykonywane są bezpłatnie z wyłączeniem przypadków określonych w warunkach gwarancji produktu. Serwis zastrzega sobie prawo do odrzucenia nieodpłatnej naprawy w ramach gwarancji jeżeli:

  • Nastąpiła ingerencja w sprzęt osób nieuprawionych do napraw,

  • Sprzęt jest uszkodzony mechanicznie,

  • Stwierdzone uszkodzenie jest wynikiem eksploatacji w sposób niezgodny z przeznaczeniem sprzętu, opisanym w instrukcji użytkownika,

  • Sprzęt jest uszkodzony w wyniku działania siły wyższej lub wpływów środowiskowych,

  • Brak jest wymaganych dokumentów potwierdzających gwarancję producenta (karta gwarancyjna, kopia dowodu zakupu).

  • Brak danych osobowych umożliwiających kontakt z Klientem.

IV. Naprawy pogwarancyjne

  1. Poniższe postanowienia obowiązują pomiędzy Klientem usługi, a Serwisem Novamed Sp.z o.o. w zakresie świadczenia odpłatnych usług serwisowych.

  2. Po otrzymaniu sprzętu Serwis dokonuje wstępnej diagnozy, rozumianej jako usługa serwisowej płatna, polegającej na sprawdzeniu stanu sprzętu, przetestowaniu, oszacowaniu uszkodzeń, wyceny części zamiennych i kosztów naprawy w przypadku uszkodzenia sprzętu.

  3. Jeśli podczas wstępnej diagnozy Serwis stwierdzi, że:

    1. Sprzęt jest w pełni sprawny - Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania wstępnej diagnozy w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych,

    2. Sprzęt wymaga naprawy - Serwis informuje Klienta o stwierdzonych uszkodzeniach sprzętu oraz o przewidywanych kosztach naprawy; w przypadku rezygnacji z naprawy po wstępnej diagnozie, Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania wstępnej diagnozy w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych.

    3. Sprzęt może zostać naprawiony - Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania wstępnej diagnozy w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych,
  4. W przypadku, gdy po przystąpieniu do naprawy zostaną stwierdzone inne uszkodzenia sprzętu skutkujące wzrostem kosztów naprawy o co najmniej 20% w stosunku do kosztów naprawy przewidywanych w czasie diagnozy wstępnej, Serwis poinformuje Klienta o dodatkowych uszkodzeniach sprzętu i kosztach ich naprawy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Naprawa dodatkowych uszkodzeń nastąpi po uzyskaniu zgody Klienta na pokrycie dodatkowych kosztów. W przypadku niewyrażenia przez Klienta zgody na pokrycie dodatkowych kosztów, Serwis jest upoważniony do odmowy naprawy sprzętu. W przypadku odmowy, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, Klient jest zobowiązany do:
    1. odebrania sprzętu w terminie 7 dni roboczych od dnia telefonicznego poinformowania go o odmowie naprawy sprzętu,

    2. uiszczenia opłaty za diagnozę sprzętu i transport w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych.
  5. Akceptacja Klienta przewidywanych kosztów naprawy zgodnie z ust 8 lub jego zgoda na dokonanie dodatkowych napraw zwiększających koszty całkowite naprawy na warunkach ust. 9 powinna być dokonana w sposób ustalony z Klientem w ciągu 7 dni od uzyskania informacji przez Klienta co do kosztów, jej potwierdzenie powinno być dostarczone na piśmie w ciągu kolejnych 2 dni.
  6. Wymienione w czasie naprawy sprzętu części będą zwracane Klientowi wyłącznie na jego pisemne żądanie złożone jednocześnie z przekazaniem sprzętu do naprawy. Przy braku takiego żądania wymienione części będą przekazywane przez Serwis do recyklingu lub utylizacji.

  7. Serwis ma prawo wykonać usługi serwisowe we własnym zakresie lub powierzyć je wykonanie osobom trzecim, w szczególności producentowi sprzętu. W razie dokonania naprawy pogwarancyjnej Serwis obciąży Zleceniodawcę wszelkimi kosztami związanymi z powierzeniem wykonania usług serwisowych osobom trzecim, a także kosztami transportu.

  8. Opłata za wykonaną usługę dokonywana jest na podstawie faktury VAT, wystawionej na podstawie protokołu wykonania usługi serwisowej. Klient zobowiązany jest do zapłaty ostatecznych kosztów naprawy w terminie 14 dni od daty poinformowania go o zakończeniu naprawy.

  9. Serwis udziela gwarancji na naprawę 90 dni.

  10. Gwarancja ta nie obowiązuje w przypadku napraw częściami własnymi klienta oraz napraw w warunkach szczególnych. Potwierdzeniem gwarancji na naprawę jest faktura lub inny dokument potwierdzający uiszczenie opłaty za naprawę.

  11. Gwarancję anulują uszkodzenia mechaniczne, zlania, działania niskiej i wysokiej temperatury o parametrach niedopuszczalnych dla danego urządzenia, nieuzgodnione próby naprawy oraz uszkodzenia spowodowane innymi wadami niż były przedmiotem naprawy Serwisu.

V. Zamówienie usługi serwisowej

  1. Zamówienie usługi serwisowej odbywa się za pomocą strony internetowej Novamed.pl, poprzez dodanie do koszyka określonej usługi.

  2. Zamówienie usługi serwisowej na www.novamed.pl jest jednoznaczne z akceptacją przez Klienta Regulaminu świadczeń usług serwisowych w firmie Novamed Sp. z o.o.

  3. Klient zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu na własny koszt do Serwisu

  4. Sprzęt dostarczany przez Klienta powinien spełniać warunki zawarte w punkcie (I-6, I-7), w innym przypadku Serwis może odmówić dokonania usługi serwisowej.

  5. W cenie usługi serwisowej nie ma kosztów przesyłki do Klienta. Opcję dostawy sprzętu, klient wybiera zgodnie z obowiązującym cennikiem dostaw na www.novamed.pl

  6. Jeżeli Serwis podczas wykonywania zamówionej przez klienta usługi serwisowej wykryje dodatkowe usterki postępuje zgodnie z punktem regulaminu IV. Naprawy pogwarancyjne.

 

 

* forma pisemna akceptowalna jako mail lub fax

Oferujemy atrakcyjne warunki dystrybucji, oparte na długoletniej współpracy i zaufaniu
W przypadku zainteresowania współpracą z nami prosimy o kontakt
Najlepsze marki sprzętu:
Biuro obsługi klienta:
Novamed ® Sp. z o.o.
ul. Traktorowa 143,
91-203 Łódź
pon-pt godz. 8.00-16.00
Obsługa klienta:
tel.: 785 056 247

Pomoc w zakresie składania
i realizacji zamówień
Współpraca:
tel.: 665 995 586

Informacje w zakresie oferty
oraz warunków współpracy
email: office@medipretium.pl
Napisz do nas
Zapytaj o ofertę współpracy
close

W ramach www.novamed.pl stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies"

© 2016 Novamed Sp. z o.o.
powered by