Najczęsciej zadawane pytania
powered by
jest pusty
Koszyk jest pusty

FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jestem zainteresowana zakupem. Czy byłaby możliwość odbioru osobistego, bardzo zależy mi na jak najwcześniejszej realizacji?  
- Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego: w Salonie firmowym Novamed. Sp. z o.o.. Przy wyborze formy wysyłki/odbioru proszę wybrać "Odbiór osobisty" oraz wskazać adres odbioru.
Chciałbym otrzymać fakturę VAT, co mam zrobić?  

- Aby otrzymać fakturę VAT potrzeba w formularzu zamówienia lub rejestracji wypełnić pole NIP i podać nazwę firmy, jeśli dane do faktury są inne niż adres dostarczenia przesyłki prosimy o odznaczenie znacznika "Identyczne dane" i podanie danych do faktury.

Zamówiłem przedmiot oznaczony "wysyłka w 24h", kiedy go otrzymam?  
- Jeśli zamówienie zostało złożone przed godziną 13.00 w dzień roboczy, to Kurier powinien dostarczyć zamówiony przedmiot na następny dzień roboczy. W przypadku zamówień realizowanych Pocztą Polską czas oczekiwania na przesyłkę priorytetową wynosi od 1 do 4 dni. Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 13.00, to przedmiot zostanie wysłany następnego dnia roboczego, czyli czas realizacji wydłuża się o 1 dzień roboczy w stosunku do zamówień złożonych przed tą godziną.
Ile jest gwarancji na oferowane przez Państwa produkty?  

- Gwarancja jest ustalana przez producenta danego sprzętu. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem i wystawiamy gwarancje producenta. np. ciśnieniomierze i inhalatory posiadają gwarancję od 2 do 5 lat (firmy MEDEL).

Co oznacza status "wysyłka w 24h" przy opisie przedmiotu?  
- Informuje o tym, że dany produkt zostanie wysłany w ciągu 24 godzin roboczych od zamówienia. W przypadku zamówień złożonych przed godziną 13.00 w dni robocze, wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia.
Czy możliwe jest otrzymanie faktury zakupu?  
- Tak, przy każdym zakupie wystawiamy fakturę. Jest ona dowodem zawarcia transakcji.
Powyżej jakiej wartości zakupy są premiowane gratisową przesyłką?  
- Novamed.pl pokrywa koszty transportu w przypadku zamówień na kwotę powyżej 399 zł.
Kupiłem w waszej firmie ciśnieniomierz wraz z rękawem rozmiar 22 - 32 cm. Chciałbym dokupić dodatkowy, większy rękaw, czy jest to możliwe?  

- Tak, oferujemy różne rozmiary rękawów (mankietów) od małych po bardzo duże. Mankiety znajdują się w akcesoriach przy ciśnieniomierzach.

Czy jest możliwość zakupienia samego nebulizatora (bez kompresora) Medel ProJet?  

- Tak, można u nas kupić wszystkie akcesoria do nebulizacji, takie jak nebulizator, maski, ustniki, końcówki do nosa, przewody powietrzne czy filtry zamienne, pojedyńczo lub w specjalnych zestawach. Znajdują się one w kategorii akcesoria przy inhalatorach.

Najlepsze marki sprzętu:
Biuro obsługi klienta:
Novamed ® Sp. z o.o.
ul. Traktorowa 143,
91-203 Łódź
pon-pt godz. 8.00-16.00
Obsługa klienta:
tel.: 785 056 247

Pomoc w zakresie składania
i realizacji zamówień
Współpraca:
tel.: 665 995 586

Informacje w zakresie oferty
oraz warunków współpracy
email: office@medipretium.pl
Napisz do nas
Zapytaj o ofertę współpracy
close

W ramach www.novamed.pl stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies"

© 2016 Novamed Sp. z o.o.
powered by